[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: دوره 20، شماره 2 - ( تابستان 1396 ) ::
جلد 20 شماره 2 صفحات 99-109 برگشت به فهرست نسخه ها
مدیریت و ارتقاء کیفیت خدمات هتلینگ از طریق برنامه‌ ارتقاء کیفیت هتلینگ در بیمارستان‌های دولتی در طرح تحول نظام سلامت: روند اجرا، نتایج و چالش‌ها
علی ماهر* ، محمد آقاجانی، مرجان قطبی، سجاد برازنده، عسل صفایی، لاله عنبری، و همکاران
ایران، تهران، میدان قدس، بلوار ایوانک، وزارت بهداشت، بلوک A، طبقه 9. تلفن 81455504 ، maher@health.gov.ir
چکیده:   (813 مشاهده)
دریافت: 26 / 1/ 96 پذیرش: 27 / 96/3
متن کامل [PDF 628 kb]   (309 دریافت)    
نوع مطالعه: گزارش |
دریافت: ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ | پذیرش: ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA code


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Ali Maher, Mohammad Aghajani, Marjan Ghotbi, Sajad Barazandeh, Asal Safaei, Laleh Anbari et al . Managing and Improving the Quality of Hotel Services Through a Program to Improve the Quality of Hoteling in Government Hospitals in the Health Transformation Plan: Implementation Process, Results, and Challenges. Hakim Health Sys Res . 2017; 20 (2) :99-109
URL: http://hakim.hbi.ir/article-1-1777-fa.html

علی ماهر ، محمد آقاجانی ، مرجان قطبی ، سجاد برازنده ، عسل صفایی ، لاله عنبری و همکاران.. مدیریت و ارتقاء کیفیت خدمات هتلینگ از طریق برنامه‌ ارتقاء کیفیت هتلینگ در بیمارستان‌های دولتی در طرح تحول نظام سلامت: روند اجرا، نتایج و چالش‌ها. مجله تحقیقات نظام سلامت حکیم. 1396; 20 (2) :99-109

URL: http://hakim.hbi.ir/article-1-1777-fa.html



دوره 20، شماره 2 - ( تابستان 1396 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه پژوهش حکیم Hakim Research Journal
Persian site map - English site map - Created in 0.11 seconds with 29 queries by YEKTAWEB 3742